Thursday, May 21, 2009

catalyst?

salam.
mula2 nak ucap jazakillah k kathira kpd nasiha utk hadiah yg dberikan atau yg sy gelarkn sbg 'catalyst.'

catalyst menurut buku kimia f5 :
it only affects the rate of reaction but does not affect the amount of product obtained.

apa mksd ye tu?

bg saya benda nie hanyalah pemagkin utk saya terus menulis.
ia bukan akan membuatkan
"hasil2 tulisan/perkongsian sy makin bertambah/berkurang"

haha..betul ka sy relate tu wahai ahli kimia sekalian?(suka2 hati je aku ni)

neway,saya nak 'sedekahkan' pula catalyst ni kpd :
~'ammar sahrim
~rahman dashuki
~kak anfaal
~kak fatiyyah
~omar ahsan


*mungkin blog mereka nie simple je tp saya belaja mengenai kehidupan drpd perkongsian mrk..
*terserah lah kat mereka nak teruskan tak benda ni..hehe..wsalam..

No comments: